piątek, 8 maja 2009

Kawior z wątróbek

Ponieważ miałam wczoraj wieczór tylko dla siebie postanowiłam przyrządzić moje ulubione danie z wątróbek. Przepis pochodzi ze zbiorów mojej Teściowej. Wspaniała przekąska na imprezę lub jako pasta do chleba. Uwielbiane przez mojego dwulatka i pozostałą część rodziny.




Wątróbkę drobiową dokładnie obieram (zostaje ok. 0,5 kg). 
Następnie na patelni smażę cebulkę, wrzucam wątróbkę i jedno jabłko, doprawiam solą i pieprzem. 
W tym czasie należy namoczyć garść rodzynek (jeżeli ktoś lubi słodki smak wątróbek). 





Wszystko wrzucam do blendera (można zmielić maszynką) i dodaję ok. 1 łyżkę majonezu (używam Winiar). 






Jeżeli kawior ma posłużyć jako pasta- zostawiam w miseczce.
Jeżeli ma być przystawką wówczas robię z pasty kulki (aby wątróbka się nie przyklejała do rąk te muszą być mokre:)).







Polecam i smacznego:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz